Klacht Trekpleister: Valse aanbiedingen om klanten te trekken

Farfalla

Calvin Klein Eternity Moment 100ml Eau de parfum in de aanbieding op de (online en papieren) folder van Trekpleister tussen 8 en 13 oktober 2019: 12,50 EUR.
Naar de winkel geweest op 8, 9 en 10 oktober: helaas werd ik geïnformeerd dat dit parfum niet geleverd was.Ik besloot dus om hem online te bestellen.
Totaal prijs van mijn bestelling voor één fles 100ml: 25.99 EUR.
De prijs klopte niet.
Ik heb hem toch besteld, en heb meteen een email naar de klantenservice gestuurd om te informeren dat er een fout op de website was. En om te vragen om het verschil terug te krijgen.
Een paar dagen later, ontvang ik de volgende antwoord: " In onze folder staat namelijk een drukfout. De juiste prijs van dit artikel is €25,99. Wij kunnen het artikel niet voor de vermelde prijs aanbieden. In onze folder leest u dat druk- en zetfouten zijn voorbehouden. Het is ook niet mogelijk om het verschil aan u terug te geven".
Ik had al mijn bestelling in de winkel opgehaald, de parfum al geopend en gebruikt. Ik kon hem dus niet terugsturen.
Ik vind het helemaal niet correct van Trekpleister.
Ik kon niet weten dat de prijs in de folder (papieren folder en online folder) onjuist was; voor 25,99 EUR had ik deze parfum niet besteld.
Wat is het bedoeling van de folder als de klanten kunnen niet de vermelde prijzen vertrouwen?
Bestaat er geen wet om de klanten tegen zulk bedrog te beschermen?

Het prijsverschil terug te geven.
Controleren de prijzen voordat de folders worden gedrukt.

Bijlagen

Trekpleister is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Trekpleister?