Klacht Trend-on: Aanbod met factuur op e mail.

Klachtnummer
# 585360
Gebruiker
Emin Sahin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht
Ik ben via telefoon door Trend-On benaderd dat ik een stedentrip naar keuze gewonnen zou hebben. Ik zou gratis vliegen en transfer naar het hotel krijgen. Wel werd er gezegd dat ik 'een paar tientjes' luchthavenbelasting zelf moest betalen. Ook moest er een bandje opgenomen worden, kenden zij mijn geboortedatum, en e-mailadres.
Dat vond ik wel vreemd.
Vanmorgen kreeg ik een mail met een factuur erbij die binnen 14 dagen voldaan moet worden. .
Ik wil afzien van deze koop, dus belde en mailde ik Trend-On met mijn afzegging.
De klantenservice via telefoon ( 020-2134655) blijkt onbereikbaar en ook het nummer waarmee ik gebeld ben door hen is onbereikbaar. (ook een 020) nummer.
Ik heb Trend-On direct na het ontvangen van de mail met de factuur direct op het klantenservice mailadres gemaild dat ik afzie van de koop. Er komt geen bevestiging van dit bedrijf dat mijn mail is ontvangen.
Ik wil dit zo snel opgelost zien en ervan afzien binnen de genoemde 14 dagen. Kunnen jullie mij helpen?

Gewenste oplossing

Ik heb niks gekocht maar er is één factuur en incassabureau die mij mail dat ik moet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trend-on?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen