Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Trend-on: Ik heb iets (niet) gekregen en ook geen gebruik van gemaakt & ze willen dat ik hiervoor ga betalen.
Details
Klacht
Ik moet iets betalen aan Trend-on wat ik niet gehad heb van Trend-on.Op 18 maart hebben ze me gebeld, ze feliciteerde me met een voucher.
Ze zouden me een mail sturen, waar ik binnen twee weken op moest reageren.
We hebben nooit een mail gezien, zodoende konden we ook niet reageren.
Nu moeten we een rekening betalen, inclusief incasso kosten.
Dit na een aantal aanmaningen, die we ook nooit over de mail gehad hebben.
Nu probeer ik al een aantal dagen Trend-on hierover te bellen.
Ze nemen alleen niet meer op.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ze de factuur die ik nooit heb gehad, en die ik ook niet ga betalen, verscheuren.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.