Klacht Trend-on: Ik krijg een rekening met deurwaardersdreigement voor een nooit genoten product

R van Breugel

Ik werd benaderd over een openstaande rekening van grijszonnen van supply request. door een incassobureau dat ook supply request heet. toen ik vroeg naar hun adres zodat ik aangifte kan doen tegen ze vroeg de dame nog om welk adres. van het kantoor natuurlijk. gelukkig heb ik t gesprek voor 98% kunnen opnemen. supplyrequest.nl heeft een dode website. op waybackmachine.org waren geen snapshots te vinden van hoe hun website er in t verleden uitzag wat uiterst opmerkelijk is en zeer dubieus. ik vroeg naar hun adres en dat blijkt op de walravenstraat 19 (-02) in R'dam te zijn. Op datzelfde adres zou ook zitten of heeft gezeten het bedrijf ISANY. fonetisch in het Rotterdams klinkt het als Is Er Niet. Wanneer je achter de domein naam zoekt naar de contact info van de domeinnaamhouder is er holiday-trips.nl emailadres maar zodra je die bezoekt krijg je een 403-verbodentoegang pagina. Van kwaadheid heb ik thuis weer wat meubilair gesloopt want dit grappen heb ik bijna wekelijks sinds 2003

Ophouden met oudjes leeg zuigen met hun scam

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trend-on?