Klacht Trend-on: Laatste sommatie, nooit een eerder bericht ontvangen, oplichters!

Dnice

Vorig jaar eind feb, begin maart benaderd door trend-on voor een stedentrip. Aangegeven dat ik erg druk ben maar wel informatie wenste te ontvangen. Benadrukt dat ik nergens aan vast wilde zitten of iets moest opzeggen. Dit kwam allemaal goed werd mij verzekerd.

Enkele dagen later mail ontvangen, ik werk in de zorg dus geopend maar niet uitgebreid gelezen en door hectiek vergeten. Wordt na 3 weken gebeld door debiteurenbeheer trend-on dat ik betaling verschuldigd ben.

Ik voelde mij belazerd en was ontzettend kwaad. Omdat de site nog werkte uiteindelijk terug gebeld en gevraagd voor een betaalvoorstel (per mail) en mocht die niet haalbaar zijn dan zou ik de reserveringskosten betalen om er maar vanaf te zijn.
Ik zou een mail ontvangen met een voorstel alleen niet meer dezelfde dag.... NOOIT een bericht ontvangen, telefonisch niet te bereiken en uiteindelijk lag de site er ook uit...

Afgelopen zomer gebeld door een incassobureau, ik was ziek dus heb gevraagd of zij een week later konden terugbellen. Naam incassobureau en naam van desbetreffende persoon niet verstaan en ze belde anoniem. Ik ben NOOIT teruggebeld en heb ook geen mail of brief ontvangen. Echter kon ik zelf ook geen contact opnemen aangezien ik geen gegevens had.

Nu ontvang ik gisteren een mail van een incassobureau... naam totaal onbekend voor mij met een laatste sommatie... waar zijn de eerdere dan?!?!?! En dreigend binnen 2 dagen betalen of anders wordt er een deurwaarder gestuurd.

Ik voel mij enorm belazerd, ik vertrouw dit bedrijf niet. Kvk staat als uitgeschreven en op het adres staat vermeld eenmanszaak in detailhandel?! Ik heb gemaild aangezien er geen telefoonnummer te vinden is.

Ik mij toentertijd bereidwillig getoond en zowel trend-on als dat incassobureau zijn afspraken niet nagekomen. Ik wil dit uiteraard niet betalen en al helemaal geen deurwaarder op me stoep hebben. Vooral omdat ik nooit ook maar iets heb ontvangen!! Ik ben woest

Ik wil dat de factuur en alle kosten kwijtgescholden worden daar de afspraken met mij niet zijn nagekomen en ik geen mogelijkheid heb gehad om iets te ondernemen.

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trend-on?