Klacht Trend-on: Opgelicht door telefonische benaderd te zijn door Triipstime

Dyson

Tripstime

Enige tijd geleden ben ik telefonisch benaderd door tripartite aangezien ik aan het werk was heb ik aangegeven mij een mail te sturen zodat ik kon kijken of ik interesse zou hebben in de aanbieding. Iets met korting op reizen. Na de mail te hebben gelezen heb ik aangegeven geen gebruik te willen maken van de aanbieding. Nu ben ik gebeld door een incasso/ administratiekantoor dat er nog een openstaande vordering stond. Als er niet binnen 3 dagen betaald wordt een gerechtelijke procedure gestart!!!

Ik heb nooit een toezegging gedaan en aangegeven geen gebruik te willen maken van het aanbod. Ik ga niet overstort betalen. Zo dook de informatie hierover op internet. Pas op dit zijn oplichters.

Zorgen dat ik niet meer lastig gevallen wordt door Tripstime en het administratiekantoor Supply Request.

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trend-on?