Klacht Trend-on: Telefonische gedwongen verkoop zonder overeenkomst

Klachtnummer
# 579849
Gebruiker
Ralph Huizenga
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben 25-2-2021 telefonisch benaderd door reisorganisatie Trend on. Ik was een van de gegadigden voor een mooie aanbieding. Aangezien ik het druk had en de dame aan telefoon erg opdringerig over kwam, heb ik aangegeven de aanbieding te mailen. Deze mail is achteraf in mijn spam terecht gekomen. Hier kwam ik achter nadat ik telefonisch benaderd ben en bleek dat ik verplicht 159,- moest betalen omdat ik aan aanbieding vast zat en termijn van 14 dagen verlopen was. Ze zou een incassobureau inzetten. Hierop voelde ik me gedwongen en heb ik 19-3-2021 159,- betaald. Echter is de website niet meer te traceren. Graag uw advies in deze.

Gewenste oplossing

Advies hoe geld terug te vorderen. Ik heb 15-3-2021 gemaild dat ik geen gebruik wilde maken van hun dienst nav telefoon gesprek inzake verplicht te betalen factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trend-on?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen