Klacht Trend-on: Telefonische gedwongen verkoop zonder overeenkomst

Ralph Huizenga

Ik ben 25-2-2021 telefonisch benaderd door reisorganisatie Trend on. Ik was een van de gegadigden voor een mooie aanbieding. Aangezien ik het druk had en de dame aan telefoon erg opdringerig over kwam, heb ik aangegeven de aanbieding te mailen. Deze mail is achteraf in mijn spam terecht gekomen. Hier kwam ik achter nadat ik telefonisch benaderd ben en bleek dat ik verplicht 159,- moest betalen omdat ik aan aanbieding vast zat en termijn van 14 dagen verlopen was. Ze zou een incassobureau inzetten. Hierop voelde ik me gedwongen en heb ik 19-3-2021 159,- betaald. Echter is de website niet meer te traceren. Graag uw advies in deze.

Advies hoe geld terug te vorderen. Ik heb 15-3-2021 gemaild dat ik geen gebruik wilde maken van hun dienst nav telefoon gesprek inzake verplicht te betalen factuur.

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trend-on?