Klacht Trend-on: Trend-on blijft incasso bureaus sturen ondanks bevestiging van annulering.

BN#62

Ik heb ergens vorig jaar iets afgesloten bij Trend-on. Ook mijn mail was in de pam terecht gekomen waardoor de 14 dagen termijn was verstreken.
Nadat ik telefonisch contact heb gezocht met Trend-on ehb ik via mail ook een bevestiging ontvangen dat de case was gesloten en ik defactuur als niet verzonden kan beschouwen.
Eind vorig jaar werd ik benaderd via een incasso bureau of ik de openstaande factuur inclusief incasso kosten wilde betalen en nog een hoop dreigementen.
Dit incasso bureau gebeld en een kopie van de mail van Trend-on gestuurd. Zaak zou afgehandeld zijn.
Wat schetst mijn verbazing deze week wordt ik door een andere incasso bureau benaderd via mail (een vrij botte mail) maar nu gaat het over Travel-on maar over het zelfde factuur nummer. Ik vraag dus netjes waar dit over gaat. Vandaag krijg ik een nog bottere mail waar gedreigd wordt met deurwaarders. Ook hier heb ik netjes geantwoord met de vraag voor opheldering.
Hoe kan ik van dit bedrijf afkomen?

Zorgen dat dit wordt opgelost.

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trend-on?