Klacht Trend-on: Ze willen niet naar me luisteren

Klachtnummer
# 555066
Gebruiker
Casanova
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het zelfde probleem gehad trend on is niet bereikbaar, nooit een mail gehad voor betaling wel een soort deurwaarder dat ik binnen 3 dagen moet betalen anders volgt er maatregelen, dus toch maar 199 euro betaalt terwijl trend on heel slecht bereikbaar is, pure oplichterij

Gewenste oplossing

Gewoon m'n geld 199 euro terug storten en alles opzeggen, voel me genaait

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trend-on hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trend-on?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen