Klacht Trend24: Geen geld teruggekregen!!!!

Leonneke135

Bij Bol.com een terrashoes van trend24 gekocht. Helaas was deze te klein dus middels retourformulier van bol.com retour gestuurd naar Trend24. Maar na vele mailtjes en telefoontjes krijg ik mijn 29 euro niet terug. Een rare zaak. Gelukkig heb ik al veel mensen kunnen overtuigen daar in ieder geval niks meer te bestellen. Maar goed ook want dat scheelt een hoop slachtoffers. Begrijp ook eigenlijk niet dat bol.com Voor dit bedrijf spullen op de site zet. Kortom jammer dat trend24 voor 29 euro klanten verliest want we hadden voor onze tuin nog heel wat nieuwe spullen nodig maar kopen die nu uiteraard elders.

Als ze nu nog met een oplossing komen is dat mosterd na de maaltijd maar wel netjes want het is gewoon mijn geld waar ik recht op heb om het terug te krijgen.

Trend24
    Dag Dhr/ Mevr. Doornenbosch,

Wat vervelend dat er een misverstand is. Ik heb dit direct opgepakt en kan inderdaad zien dat onze medewerkers afgelopen November contact met u hebben gehad. U geeft aan dat u bij de Bruna de hoes retourgezonden heeft. Alleen is deze helaas net bij ons aangekomen.

We hebben u daarom gevraagd de code met daarom de track en trace code naar ons te sturen. Daarop is te zien dat deze inderdaad naar ons gezonden is, helaas hebben we deze nooit van u mogen ontvangen.
    Wel een betaalbewijs, maar helaas kan hiermee niet gekeken worden waar een zending naartoe gezonden is.

Wanneer u ons alsnog deze track en trace code zend, of u bent in staat deze bij de Bruna te achterhalen dan kijken we dit na en krijgt u natuurlijk de volledige betaling van ons terug. Ik hoop dat dit nog gaat lukken.

Met vriendelijke groeten,
    Trend24

Ook een klacht indienen over Trend24?