Klacht Trendhopper: Bank die geleverd is met gebroken armleuning

Klachtnummer
# 341541
Gebruiker
J.J.M. Sukel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoekbank is geleverd met schade!
Waarbij de armleuning gebroken is. Vanaf 23 november 2018 is de hoekbank geleverd en elke keer moet ik zelf bellen omdat afspraken niet nagekomen worden.
vervolgens zou monteur komen en die afspraak wordt weer verschoven.
We zitten dan 8 weken met een bank waar je Geen gebruik van kunt maken
Vervolgens wordt gezegd dat het een lastige leverancier is. (ik heb koopovereenkomst met Trendhopper en niet met de leverancier)

De oplossing

Dat de bank wordt opgehaald! Dat het volledige aankoopbedrag wordt terug gestort. (Ben alle excuses zat en dat afspraken niet nagekomen worden en dat jezelf overal achteraan moet gaan)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trendhopper?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen