Klacht Trendhopper: geen vergoeding voor lamp die kapot geleverd is terwijl het beloofd is

Anoniem

In dec 2011 heb ik veel meubels besteld bij Trendhopper in Zutphen; een eethoek met 6 stoelen, een dressoir twee grote lampen en wat kleine accesoires.
In januari heb ik alles op kunnen halen en dan moet je vantevoren het restantbedrag ( aanbetaling gedaan bij bestelling) betaald deels via pin en de eethoekstoelen contant want die heb ik van mijn ouders gekregen en die heeft mijn moeder contant afgerekend.
Bij het uitpakken van de spullen was een lamp t.w.v. 149 euro kapot er was een stuk uit; foto gemaakt en gemaild en er zou een nieuwe besteld worden. Deze arriveerde eind feb 2012 maar werd afgekeurd was nl. ook kapot. Er zou weer een nieuwe besteld worden en die zou rond eind april binnen zijn. Begin mei heb ik zelf gebeld en helaas de lamp kon niet meer geleverd worden en ik zou mijn geld terug krijgen. ( hier heb ik nog een bevestigingsmail van); de lamp hangt echter gewoon in de winkel en is leverbaar! Nu zeggen ze dat ik de stoelen niet betaald heb maar alles is opgehaald en be

Hij koste 149 euro door een kortingsactie heb ik 139 euro betaald en dat wil ik vergoed hebben. Ze zeggen dat ik mijn stoelen niet betaald heb maar dan zou ik mijn meubels toch niet hebben kunnen afhalen? De stoelen zijn contant betaald door mijn moeder nadat ik het restant had gepind, mijn moeder heeft geen bon gekregen ik wel van het pinnen. Mogelijk heeft de cassierre het in eigen zak gestoken??? Alles staat al vanaf januari bij mij thuis. Als ze mijn lamp vergoeden dan ben ik klaar met trendhopper; ik heb nog een mail waarin staat dat ik het bedrag zo snel mogelijk gestort zal krijgen ( op 22 mei verzonden). Ze moeten stoppen met zeuren over de stoelen die had ik echt niet meegekregen als ze niet betaald zouden zijn en ik wil mijn geld voor de kapotte lamp terug!

Ook een klacht indienen over Trendhopper?