Klacht Trendhopper: Hier in Belgie zeggen ze "Klant is koning" maar niet bij jullie.

Jacobs

Ons verhaal met trendhopper begon heel onschuldig we zijn speciaal naar Nederland gereden voor de meubels en daar ook al direct de meubels besteld en betaald voor een deel 2000 euro. De meubels waren op voorraad en het zou niet lang duren (maand juni).We keken na een maand (juli) op de factuur en we zagen dat ons tv meubel een te grote maat had er was door die mevrouw 150 cm genomen en we hadden 120 cm gezegd. Dus ik mailde even van dit klopt niet, ze gingen dan beroep doen op die bepaalde medewerkster en die zei dat we 150 cm gezegd hadden. En ze konden niks meer doen want het was speciaal voor ons besteld en gemaakt ( vreemd als hun deze producten op voorraad hebben en al helemaal kant en klaar in elkaar staan). Ze komen november (5 maand later)de meubels leveren mijn vriend en ik pakken deze uit en we merken op dat er krassen en lak fouten op het highboard zitten. Tot nu toe zijn ze de kast tot 3 keer toe komen omruilen telkens andere fouten te zien op de deurtjes. En de laatste keer kwam de bezorgservice en die meneer die wilde zijn eigen menig doorduwen. Hij was van menig dat ik niet zo nauw moest kijken naar die krassen het was toch maar een beetje. Sorry maar ik heb ook de volle 5000 euro neergelegd en ook niet de helft dus ik wil fatsoendelijke spullen. En toen zei ik dat hij zijn baas maar moest bellen dat ik het niet normaal vond dat ze alweer voor de derde keer een kast kwamen brengen die weer beschadigd was. Echter is er tot op heden nog niks gebeurd door de Firma Trendhopper in Heerlen. En als kers op de taart doet mijn vriend gister de lade open van het dressior om deze af te stoffen zien we een barst in de lade aan de onderkant! Er hebben nooit spullen ingelegen of wat dan ook en we zijn altijd heel netjes met onze spullen! Ook op het kleine salontafeltje staan diepe groeven van 4 cm op 4 cm. Trendhopper geeft aan dat dit de houtstructuur is echter heb ik de hele set en nergens zitten zo een diepe groeven in! We wachten echter nog op de reactie van trendhopper want ze schuiven alles heel gemakkelijk van hun af. Wij kunnen er niks aan doen en waarom hebben jullie dit niet eerder gemeld! Ten eerste je gaat uit dat het goede kwaliteit is en soms zie je dingen pas achteraf als je ze gebruikt. We vinden hun service waardeloos en we vinden dat er nu wel eens een oplossing van hun mag komen.

We willen dat er een fatsoendelijke kast wordt geleverd zonder lak fouten of andere fouten.

Ook zal er voor het dressior een nieuwe lade van boven als zowel van onder moeten geplaats worden.

Een oplossing voor onze salontafel

Ook een klacht indienen over Trendhopper?