Klacht Trendhopper: komen afspraken niet na en laten je maar afwachten om niets.

Hennie

In week 17 een complete meubelset besteld die week 21 geleverd zou worden. Werd uiteindelijk week 24 behalve 2 stukken die werden week 28, alles uiteindelijk in week 28 geleverd, behalve 1 deel. Die komt uiteindelijk in week 37 pas. In week 28 zelf 2 delen stuk geleverd, wat in week 37 pas word nageleverd! Ze konden ons telkens niks zeggen omdat alles extern gaat en ze konden alleen maar afwachten. Uiteindelijk een compensatie van 1% gekregen ?? Belachelijk ! Laatste deel word om 12 uur geleverd. Blijkt ondertussen 17 uur te zijn, wat ze om 15uur laten weten. Hele dag voor niks thuis gebleven!

Ik zou het waarderen het het bedrijf uitkomt voor hum fout en een fatsoenlijke compensatie geeft. Ze hebben een naam om hoog te houden, en op deze bedragen mogen ze wel wat meer doen voor hun klant om ze te behouden.

Ook een klacht indienen over Trendhopper?