Opgelost door Trendhopper: Slechte service en niet klantvriendelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 429084
Gebruiker
Geertruida
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Had een aantal kussens gekocht, en daarbij een hoes besteld daar hij niet in de juiste kleur in de winkel lag.
Na 4 weken opgehaald, bleek het een hele andere kleur te zijn, die ver afweek en totaal niet bij de andere kussens paste!
Ik hier de verkoopster op aansprak, waarop zij de manager er bij haalde.
Ik had geen poot om op te staan, ik was erbij geweest, had er voor getekend., zo ging het maar door. Waar het fout is gegaan, ik zou het niet weten, maar ik zit wel met een hoes van30€ waar ik niets aan heb.
Ik kom geregeld bij jullie winkel, altijd fijn, maar deze mijnheer doet geen goed voor de zaak zoals hij hier mee om ging!

De oplossing

Omruilen voor de goede kleur

2 reacties

  1. Auteur
    Trendhopper
    Datum
    Wij hebben uw klacht opgepakt en zijn in overleg met onze vestiging in Oldenzaal. Zij nemen contact met u op.
  2. Auteur
    Geertruida
    Datum
    Ik hoop dat het goed komt, alvast bedankt!


    Mvg
    Trudy Hampsink

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geertruida
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kon de hoes terugbrengen en een ander uitzoeken. Mvg Trudy Hampsink
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Trendhopper?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen