Klacht Trendhopper: Trendhopper eettafel na 2,5 jaar ondeugdelijk product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365912
Gebruiker
Yvonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2.5 jaar geleden hebben wij bij Trendhopper een tafel gekocht. Dit was een dure tafel en daarbij ook een tv meubel van dezelfde serie Bastia (houtkleur Bisque) gekocht. We kregen van de medewerker te horen dat we de tafel en tv meubel alleen met een vochtige doek (zonder chemicali├źn) mochten schoonmaken. Dit hebben wij bij beide meubels gedaan.

Nu gaat bij de eettafel langzaam de beschermlaag er af. Ook bij een oog in het hout gaat nu bol staan omdat de beschermlaag er inmiddels afgevallen is. Op verschillende plaatsen zitten er nu vochtplekken onder de laag en het is een kwestie van tijd voordat hier ook de beschermlaag vanaf is. Dit is niet alleen in de nerven van het hout maar ook op andere plaatsen. Verder is er niks aan de hand bij het tv-meubel.

Helaas komen wij er met de verkoper Trendhopper Eindhoven niet uit. Wij zijn van mening dat de tafel een ondeugdelijk product is wat aan ons verkocht is met eventueel foutief advies vanuit Trendhopper. Gezien een eettafel een product is wat dagelijks gebruikt wordt. Ze willen niet de kosten vergoeden waarmee de fabrikant er een nieuwe laag op doet. Wel willen ze alleen de voorrijkosten van ons naar de winkel vergoeden.

Een eettafel mag toch niet al na 2,5 jaar de beschermlaag verliezen? Wij vinden bovenstaande geen juiste oplossing en hebben dit ook gecommuniceerd naar Trendhopper Eindhoven.

De oplossing

Dat Trendhopper de kosten vergoed niet alleen het transport maar ook de kosten van de fabrikant.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Trendhopper?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen