Klacht Trendhopper: Vieze verkleuring bank

renenoordsij

September 2017 een bank gekocht (urban sofa) en gekozen voor een duurdere stof. De bank stond in een donkere hoek van de kamer waar geen direct zonnestralen naar binnen komen. Inmiddels verhuisd waarbij de bank in een droge donkere opslag heeft gestaan, plaatsen wij de bank voor onze glazen pui. Direct valt op dat de bank vies verkleurt is. Een grijze bank met bruine waas echt vies. Iedereen heeft het er ook over want die bank is toch nog geen jaar oud??? Dus richt ik mij tot de winkel CASBA/Trendhopper Zoeterwoude. Ik omschrijf het verhaal netjes en geef aan dat foto's niet duidelijk zijn. Toch wordt er gevraagd om foto's, en de verkleuring wordt bevestigd. Maar wat schetst de verbazing de verkleuring komt volgens hun omdat de bank 1 maand voor een glazen pui staat??? Dit geeft ik volgens hun ook aan dat de verkleuring erger is geworden?? Nee is schrijf de verkleuring is nu zichtbaar, dat staat er. Nou is het warm geweest v/d zomer maar de bank is pas oktober voor de pui geplaatst en hoop dat iedereen dan ook snapt dat de zon toen niet meer zo heet en scherp was als vd zomer. Maar volgens de winkel is dit de oorzaak??? Dus een bank mag na 1 maand vies verkleuren niet egaal maar gewoon op plekken. Ik heb 10 jaar een IKEA bank gehad en deze was nog mooier na de 10 jaar dan deze bank na 1 jaar. En dan praat ik over een linnen bank dus ook gevoelig voor licht. Maar goed wat nog mij verbaasd is dat er gewoon niet wordt gelezen of gewoon de zaken worden verdraaid. Nou bij deze KOOP NOOIT EEN URBAN SOFA BIJ DE TRENDHOPPER.

Een nette fatsoenlijke bank leveren met een stof welk niet verkleurd is 1 maand, zoals jullie aangeven. Of anders mijn geld terug zodat ik een bank bij een echte winkel kan kopen.

renenoordsij
Er is een service medewerker van Trendhopper geweest, maar de enorme verkleuring hoort bij dit product, dat is gewoon normaal dat een bank van 1 jaar oud eruit ziet alsof vuil is. De service medewerker erkende dit ook maar kon in zijn functie daar niets aan doen. Dus Trendhopper bedankt voor deze dure, lelijke bank en nooit nooit nooit meer zet ik een stap in jullie winkel. En altijd maar dan ook altijd zal ik iedereen laten weten wat voor rotzooi jullie verkopen

Ook een klacht indienen over Trendhopper?