Opgelost door Trendhopper: wordt niets aan onze klacht gedaan is al 9 weken geleden en de bank wordt steeds bruiner

Gebruiker1533120321

14-6-2018 bank geleverd.grijze bank die na 2 maanden helemaal bruinachtig wordt.9 weken geleden over gebeld mails gestuurd naar hoofdkantoor geen reactie.alleen automatische antwoord .van binnen 5 werkdagen reactie.helemaal niets.gebeld nog meer mails met fotoos.geen reactie.langs geweest met kussens fotoo daar terplekke van gemaakt.geen reactie.weer gebeld zouden erachteraan gaan.vandaag gebeld nog niets gehoord over oplossing.zou vandaag contact opnemen met hoofdkantoor.ben het wachten een beetje beu en een oplossing is niet nabij.ik heb aan mijn verplichtingen voldaan nu jullie nog je beloften nakomen.

wil nu graag mijn geld terug zodat ik elders een andere bank kan kopen.heb in trendhopper service geen vertrouwen in dat je hierin op een juiste manier geholpen wordt

Bijlagen

Beste heer / mevrouw Reuser,=
    Om uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen hebben wij iets meer informatie van u nodig. Zou u ons een kopie van de aankoopbon kunnen mailen? Mag ook een foto zijn. Na ontvangst van de aankoopbon gaan wij contact opnemen met vestiging waar u de bank heeft gekocht en op zoek naar een goede en juiste oplossing.
    Gebruiker1533120321
    Zal deze naar u toe mailen met ook foto van bank,dan ziet u hoe erg het is
    Beste heer/ mevrouw,
    U kunt het allemaal het beste mailen naar webwinkel@trendhopper.nl.
    Gebruiker1533120321
    Dat ben ik al weken aan het doen meneer.3 maal naar hoofdkantoor via jullie site.vele keren naar den Bosch dan krijg je een automatisch bericht terug dat er binnen 5 werkdagen gereageerd gaat worden.niets niets niets.ben 8 sept. Langs den Bosch geweest met kussens bank.ja was wel erg verkleurd,foto's van gemaakt zoude naar leverancier gaan,3 weken niets van gehoord ik weer bellen,ja nog geen reactie van levenrancier.zou hoofdkantoor bellen krijg te horen ze sturen het op naar leverancier.WAT!!!Dat was toch 3weken al gebeurd.staat in mail,achter de coulissen wordt er hard aan gewerkt.gelooft u het nog wij niet.voor ons is het nu heel simpel.bank ophalen geld terug ook van vervoer en jullie zelf met leverancier uitzoeken wat hier aan de hand is .het gaat hier over een nieuwe stof in jullie collectie.wil hier aan toevoegen dat het zo eenvoudig was geweest om dit naar tevredenheid optelossen waren wij ons vertrouwen in trendhopper niet kwijt en klant gebleven.jammer jammer.
    Beste heer/mevrouw Reuser,
    Heeft u via de site Trendhopper.nl het contactformulier ingevuld? En zo ja ook onder de naam Reuser? Ik kan er namelijk op het hoofdkantoor niets onder de naam Reuser terugvinden.
    Hoor graag van u.
    Gebruiker1533120321
    Ja 2 maal met tablet 1maal met telefoon moet je de plaatjes oplossen en dan kun je doorsturen.
    Trendhopper
    Wij hebben uw mails ontvangen. De communicatie verloopt vanaf nu rechtstreeks via uw mailadres.

Gebruiker1533120321
Komen bank woensdag a.s. ophalen en binnen 5 werkdagen geld terug plus vervoerskosten

Ook een klacht indienen over Trendhopper?