Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TrendX.nl: (Internet)oplichting: ik ben opgelicht bij een aankoop via internet
Details
Klacht
Beste heer/mevrouw van Klachtenkompas,Op zaterdag 25 april 2020 heb ik een bestelling geplaatst via www.trendx.nl en om 13:55 uur EURO 69,58 betaald via Ideal. Overzicht bestelling: 2 x waterdicht rugzak – unisex zwart/blauw. Dit voor mijn twee zonen van bijna 10 en 11 jaar.
Op zaterdag 25 april 2020 om 13:55 uur kreeg ik van Trendx
Op zaterdag 25 april 2020 om 14:00 uur kreeg ik van Trendx
Op donderdag 30-04-2020 om 11:33 uur heb ik een e-mail gekregen van Trendx
Op donderdag 14 mei 2020 om 07:08 uur heb ik een e-mail gestuurd naar Trendx
Op maandag 25-05-2020 om 14:28 uur heb ik gebeld naar Trendx. Ik heb belachelijk lang in de wacht moeten staan, 56 m en 28 s. Toen ik eindelijk aan de beurt was, kreeg ik van het stemmetje te horen dat ik het cijfertje 1 moest kiezen om ingeschakeld te worden. Toen ik dat deed, werd de verbinding verbroken. Niet normaal.
Op maandag 25-05-2020 om 15:35 heb ik Trendx
Op hun website geven ze niets aan over de COVID-crisis, dit pas achteraf. De product was op voorraad, dus niet uitverkocht.
Gewenste oplossing
Ik wil de bestelling annuleren en mijn geld terug ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.