Klacht TrendX.nl: (Internet)oplichting: ik ben opgelicht bij een aankoop via internet

SarikaM

Beste heer/mevrouw van Klachtenkompas,

Op zaterdag 25 april 2020 heb ik een bestelling geplaatst via www.trendx.nl en om 13:55 uur EURO 69,58 betaald via Ideal. Overzicht bestelling: 2 x waterdicht rugzak – unisex zwart/blauw. Dit voor mijn twee zonen van bijna 10 en 11 jaar.

Op zaterdag 25 april 2020 om 13:55 uur kreeg ik van Trendx een bevestiging van mijn bestelling, met bestelnummer.

Op zaterdag 25 april 2020 om 14:00 uur kreeg ik van Trendx een e-mail met daarin, dat mijn bestelling wat vertraging heeft opgelopen door de COVID-19 crisis en verwachten dat de vertraging tussen drie en vijf werkdagen kan duren.

Op donderdag 30-04-2020 om 11:33 uur heb ik een e-mail gekregen van Trendx met daarin, dat mijn bestelling onderweg is en verwachten die tussen 13 en 15 werkdagen bezorgd te hebben. Plus een track & trace en een link om mijn bestelling te volgen: https://www.17track.net/nl. De track & trace code en link werken allebei NIET. Ik kan mijn bestelling dus niet traceren en of volgen.

Op donderdag 14 mei 2020 om 07:08 uur heb ik een e-mail gestuurd naar Trendx met daarin de vraag of ze mij exact kunnen vertellen wanneer mijn bestelling geleverd wordt en of ik het echt nog wel binnenkrijg. Tot op heden geen reactie ontvangen.

Op maandag 25-05-2020 om 14:28 uur heb ik gebeld naar Trendx. Ik heb belachelijk lang in de wacht moeten staan, 56 m en 28 s. Toen ik eindelijk aan de beurt was, kreeg ik van het stemmetje te horen dat ik het cijfertje 1 moest kiezen om ingeschakeld te worden. Toen ik dat deed, werd de verbinding verbroken. Niet normaal.

Op maandag 25-05-2020 om 15:35 heb ik Trendx een e-mail gestuurd met daarin, dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terugwil. Tot op heden geen reactie ontvangen.

Op hun website geven ze niets aan over de COVID-crisis, dit pas achteraf. De product was op voorraad, dus niet uitverkocht.

Ik wil de bestelling annuleren en mijn geld terug ontvangen.

SarikaM
    Op dinsdag 26-05-2020 heb ik aangifte gedaan bij de Politie, mijn verhaal vertelt aan ConsuWijzer, Fraudehelpdesk.nl en Klachtenkompas. Ik hoop dat het gauw wordt opgelost.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?