Klacht TrendX.nl: Artikelen niet geleverd

BD

Wij hebben op 14 april 2 smartbands besteld, maar helaas nog steeds niets ontvangen.
Er wordt niet gereageerd als we bellen en ook niet via de app. Wat Nu?

De bandjes leveren of het geld terug storten

TrendX.nl
    Beste M. Driessen,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de track en trace van postnl aangeeft dat er 18 juli is geprobeerd te leveren. Dit is niet gelukt en daarom is naar een postnl punt gebracht, vervolgens is het daar niet opgehaald en terug verzonden naar ´de afzender´. In dit geval is de afzender onze leverancier in het buitenland. In dit soort gevallen willen we onze klanten altijd een goede oplossing bieden.

Ik zal je hierover mailen omdat er prive gegevens naar voren komen die ik niet op het platform wil delen. Vanuit de mail kunnen we het verder op een goede manier afhandelen. Hopend je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

BD
Ik krijg nu een voucher, maar wil mijn geld terug. Het gekochte artikel is nu 10 euro duurder geworden. Daarnaast heb ik ook geen zin om weer zo lang te wachten.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?