Klacht TrendX.nl: Artikelen niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480350
Gebruiker
BD
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Wij hebben op 14 april 2 smartbands besteld, maar helaas nog steeds niets ontvangen.
Er wordt niet gereageerd als we bellen en ook niet via de app. Wat Nu?

De oplossing

De bandjes leveren of het geld terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Driessen,

    Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de track en trace van postnl aangeeft dat er 18 juli is geprobeerd te leveren. Dit is niet gelukt en daarom is naar een postnl punt gebracht, vervolgens is het daar niet opgehaald en terug verzonden naar ´de afzender´. In dit geval is de afzender onze leverancier in het buitenland. In dit soort gevallen willen we onze klanten altijd een goede oplossing bieden.

    Ik zal je hierover mailen omdat er prive gegevens naar voren komen die ik niet op het platform wil delen. Vanuit de mail kunnen we het verder op een goede manier afhandelen. Hopend je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg nu een voucher, maar wil mijn geld terug. Het gekochte artikel is nu 10 euro duurder geworden. Daarnaast heb ik ook geen zin om weer zo lang te wachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen