Klacht TrendX.nl: Bestelde spullen leveren

Elguapisimo1

5April een bestelling geplaatst
Nu ( 24 Mei ) na div mail Van mijn kant uiteindelijk order maar geannuleerd
Trendx is telefonisch niet bereikbaar
Men stuurt alleen mail dat het nog wel 14 dagen kan duren en dat is het dan
Ook op mijn verzoek de bestelling te annuleren geen reactie
Mijn inziens een onbetrouwbare website
Advies : geen bestelling plaatsen op deze site men is
Telefonisch niet bereikbaar en ze &reageren niet
Conclusie: Is helaas een malafide website.

Bestelde spullen leveren Of geld terug storten.

Elguapisimo1
Ls HELAAS........ Mijn order T50600 is een week of twee geleden na veel irritatie, verwerkt (na 21/2 maand emails versturen en telefonisch kontakt zoeken wat eigenlijk niet mogelijk is)wat blijkt.... is de order zonder opgaaf van reden GEHALVEERD, dus toch maar weer diverse berichten en emails verstuurd Helaas.......hierop heb ik GÉÉN REACTIE MEER ONTVANGEN, TrendX.nl heeft geen respect voor zijn klanten en is enkel uit op eigen winstbejag. DE KLACHT IS DUS NIET OPGELOST EN....... HEB IK UITEINDELIJK VEEL TE VEEL BETAALD VOOR deze geleverde wanprestatie!! Oplossing? Ik wil dus de bestelde producten alsnog geleverd krijgen Zonder dit ga ik in ieder geval aangifte doen van de in mijn ogen internetfraude en is het in ieder geval gemeld en opgeslagen in het politiedossier En ......zijn nieuwe klanten van TrendX gewaarschuwd BESTEL ALLEEN ALS JE NADERHAND KAN BETALEN MAAR BETER NOG ....BESTEL NIETS BIJ TRENDX er zijn genoeg betrouwbare alternatieven Geërgerde (groet met moeite)

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?