Opgelost door TrendX.nl: bestellen van 23-03-20 nog steeds niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 448377
Gebruiker
LD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling van 23-03-2020 nog steeds niet geleverd.
Diverse malen gemaild, maar krijg geen antwoord

De oplossing

Crediteren, dit duurt met veel te lang. Op mijn mails geen antwoord gehad

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste L. Derksen,

    In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Onze oprechte excuses voor de slechte bereikbaarheid.

    Wij hebben uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling in werking gesteld. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op de rekeningnummer waarmee er is betaald. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na aanmelding bij klachtenkompas, een mail van hun gehad waarop ze de bestelling annuleerde. En met 2 dagen het geld terug ontvangen. Nu kon het ineens wel. Mijn dank hiervoor.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen