Opgelost door TrendX.nl: Bestelling is niet geleverd, wel betaald, besteld op 29 april.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456389
Gebruiker
Groenekrulsla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 best wel dure mondmaskers besteld in april. Ze zijn betaald Deze zijn niet bezorgd. Op geen enkele manier is contact te krijgen met het bedrijf en track en trace werkt niet. Ik wil graag mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil graag geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.M. van Iperen,

    Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw bestelling. Wij hebben een tijd lang met minder medewerkers gewerkt dan normaal. Gelukkig zijn wij momenteel aan het opschalen en doen wij ons best fouten in het systeem/leveringsproblemen weer zsm op te lossen.

    Ik heb uw bestelling even bekeken en zie dat dit een bestelling betreft die vanuit onze leverancier in het buitenland rechtstreeks uw kant op komt. Hierdoor lopen de levertijden soms uit en omdat het dan al onderweg is kunnen wij de bestelling niet stoppen. Bij uw bestelling zie ik dat alle 3 de mondkapjes sinds deze week zijn aangekomen in Nederland. Wij hopen dat ze binnenkort worden geleverd, de exacte leverdatum kunnen wij niet aangeven omdat dit echt aan het depot ligt waar ze zich bevinden. Ik wil u vragen om nog even geduldig te wachten ze komen er aan. Indien bij aankomst ze niet gewenst zijn omdat ik als gewenste oplossing ´ik wil graag geld terug.´ lees, kunt u het na ontvangst retouren naar ons retour adres. Hiervoor dient u wel retour instructies bij de hand te hebben, ik zal ze daarom ook even mailen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Groenekrulsla
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is doorgestuurd naar TrendX, waarop TrendX de bestelling heeft alsnog heeft uitgevoerd en uiteindelijk bezorgd. Dat had nooit meer gedacht na 3 maanden. Ik weet bijna zeker dat er niets was bezorgd zonder bemiddeling van Klachtenkompas. Vriendelijk dank!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen