Opgelost door TrendX.nl: Bestelling niet geleverd, wel betaald, geen reactie op mail

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 439720
Gebruiker
D. Slikker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling van 24/2/20 is niet geleverd. heb wel betaald. Heb later een mail gestuurd om het geld terug te storten. geen enkele reactie.

De oplossing

Geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste D. Slikker,

    In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Onze oprechte excuses voor de slechte bereikbaarheid via de mail. Uiteraard willen wij het oplossen.

    Wij hebben uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling in werking gesteld. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op de rekeningnummer waarmee er is betaald. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX
  2. Auteur
    D. Slikker
    Datum
    opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Slikker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen