Klacht TrendX.nl: Betaald, geen levering en geen reactie

Klachtnummer
# 456532
Gebruiker
Marina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen levering. Bestelling gedaan op 6 Mei, het is inmiddels 22 Juni. Niet eens reageren op mijn mails

Gewenste oplossing

Per direct een terugstorting

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste Marina,

    Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw bestelling. Normaal gesproken kwam uw bestelling vanuit onze leverancier uit het buitenland uw kant op. Dit duurde volgens ons systeem te lang hierdoor hebben wij uw order handmatig verstuurd vanuit ons depot in Nederland. Ik zie dat het onderweg is. Er is ook track en trace beschikbaar deze heeft u ontvangen. Ik zie dat de bezorger onderweg is. Voor het geval u de track en trace niet heeft gezien zal ik het hier ook vermelden in combinatie met uw postcode kunt u het pakketje volgen. De code is: 3SFTQY1628185.

    Indien het product na ontvangst niet gewenst is kunt u ons benaderen voor de retour instructies, we zien de producten dan graag retour. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen