Klacht TrendX.nl: Betaald, geen levering en geen reactie

Marina

Geen levering. Bestelling gedaan op 6 Mei, het is inmiddels 22 Juni. Niet eens reageren op mijn mails

Per direct een terugstorting

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

TrendX.nl
    Beste Marina,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw bestelling. Normaal gesproken kwam uw bestelling vanuit onze leverancier uit het buitenland uw kant op. Dit duurde volgens ons systeem te lang hierdoor hebben wij uw order handmatig verstuurd vanuit ons depot in Nederland. Ik zie dat het onderweg is. Er is ook track en trace beschikbaar deze heeft u ontvangen. Ik zie dat de bezorger onderweg is. Voor het geval u de track en trace niet heeft gezien zal ik het hier ook vermelden in combinatie met uw postcode kunt u het pakketje volgen. De code is: 3SFTQY1628185.

Indien het product na ontvangst niet gewenst is kunt u ons benaderen voor de retour instructies, we zien de producten dan graag retour. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?