Opgelost door TrendX.nl: betaald, geen levering ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 460098
Gebruiker
50mondkapjes#80
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Doos mondkapjes besteld in februari 2020. Na verschillende mailings niets ontvangen.

De oplossing

Geld terug of naleveren

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.A. van den Berg,

    Ik heb uw bestelling erbij gepakt en zie inderdaad deze een bestelling betreft van februari. Wij hebben in februari een aantal grote leveringsproblemen gehad. Wij hebben erna bijna al onze klanten voorzien van een terugbetaling. Ik zie dat dit bij uw bestelling niet goed is gegaan. Wij hebben het ontzettend druk vandaar dat er later op de mail wordt gereageerd. Onze excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren.

    Hierbij zet ik een terugbetaling in werking, binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op uw rekening onder de naam Mollie Payments. Dit is het externe betalingssysteem die wij gebruiken. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
50mondkapjes#80
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen