Klacht TrendX.nl: Betaald maar geen producten ontvangen

Dubai21

Op 19 maart jl. heb ik een bestelling geplaatst voor 6 hand sanitizers. Tot op heden heb ik niks ontvangen en tevens krijg ik geen contact meer met dit bedrijf. Bij de bevestigingsmail stond er vermeld dat het 13-15 dagen kan duren. Ook heb ik telefonisch geprobeerd contact te krijgen, maar deze wordt niet beantwoord.

Ik wil graag het betaalde bedrag teruggestort krijgen

Is er enige update?
    Dubai21
    Hebben jullie al een reactie?
    TrendX.nl
    Beste C. De wijs,

In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Onze oprechte excuses voor de slechte bereikbaarheid. Onze medewerkers zijn dagelijks aan het werk met de telefoon en de mail maar zoals aangegeven duurt het langer door de schaarste aan medewerkers en door de drukte die wij ervaren.

Zoals u wenst hebben wij uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling in werking gesteld. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op de rekeningnummer waarmee er is betaald. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team TrendX

Dubai21
    Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik zie het bedrag graag zo snel mogelijk teruggestort. Vriendelijke groet Celine
    TrendX.nl
    Beste C. De wijs,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat u de terugbetaling 19 mei is verwerkt. Ik wens u nog een fijne dag.

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?