Klacht TrendX.nl: Betaald maar geen producten ontvangen

Klachtnummer
# 439296
Gebruiker
Dubai21
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 19 maart jl. heb ik een bestelling geplaatst voor 6 hand sanitizers. Tot op heden heb ik niks ontvangen en tevens krijg ik geen contact meer met dit bedrijf. Bij de bevestigingsmail stond er vermeld dat het 13-15 dagen kan duren. Ook heb ik telefonisch geprobeerd contact te krijgen, maar deze wordt niet beantwoord.

De oplossing

Ik wil graag het betaalde bedrag teruggestort krijgen

5 reacties

  1. Auteur
    Dubai21
    Datum
    Is er enige update?
  2. Auteur
    Dubai21
    Datum
    Hebben jullie al een reactie?
  3. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste C. De wijs,

    In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Onze oprechte excuses voor de slechte bereikbaarheid. Onze medewerkers zijn dagelijks aan het werk met de telefoon en de mail maar zoals aangegeven duurt het langer door de schaarste aan medewerkers en door de drukte die wij ervaren.

    Zoals u wenst hebben wij uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling in werking gesteld. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op de rekeningnummer waarmee er is betaald. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

  4. Auteur
    Dubai21
    Datum
    Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik zie het bedrag graag zo snel mogelijk teruggestort. Vriendelijke groet Celine
  5. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste C. De wijs,

    Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat u de terugbetaling 19 mei is verwerkt. Ik wens u nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen