Klacht TrendX.nl: er slechte kwaliteit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 478174
Gebruiker
ans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb deze onlangs ontvangen en 3 x gebruikt.Het onderbakje knapt in stukken kapot.Wat een slechte kwaliteit en daar betaal je zoveel geld voor.Eerst zolang op moeten wachten en nu dit.Ik bestel nooit weer iets bij jullie en geef dit ook door op fb. En mijn vrienden.Graag geld terug

De oplossing

geld retour

2 reacties

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste Ans,

    Ik heb je gegevens erbij gepakt. Jammer om te horen dat de kwaliteit niet zo goed is. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik zie dat je ons een mail hebt gestuurd 3 dagen geleden, ik zal via daar even reageren zodat je mij kunt voorzien van foto´s van wat er nou stuk is. Aan de hand daarvan kan de zelfde foto´s gebruiken voor mijn leverancier. Dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij willen beiden.

    Vervolgens zullen we samen naar een gepaste oplossing kijken. Ik neem je wens uiteraard mee hierin.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX
  2. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ans,

    Bedankt voor je reactie. Ik heb je foto´s op 11 september in goede orde ontvangen, de zelfde dag heb ik gereageerd met een gepaste oplossing. Namelijk de retour instructies en een retour label zodat het op onze kosten terug kan. Ik hoop dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen. Hierbij sluit ik de klacht af en wens ik je nog een prettige dag.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ans
Datum
Uiteindelijke oplossing
net toevallig bericht gekregen en volgens hun gevallen of te hard dicht gedrukt.dit is beslist niet waar .bij het openen knapt ie uit elkaar.hele slechte service van trendxl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen