Klacht TrendX.nl: er slechte kwaliteit

ans

Ik heb deze onlangs ontvangen en 3 x gebruikt.Het onderbakje knapt in stukken kapot.Wat een slechte kwaliteit en daar betaal je zoveel geld voor.Eerst zolang op moeten wachten en nu dit.Ik bestel nooit weer iets bij jullie en geef dit ook door op fb. En mijn vrienden.Graag geld terug

geld retour

TrendX.nl
    Beste Ans,

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Jammer om te horen dat de kwaliteit niet zo goed is. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik zie dat je ons een mail hebt gestuurd 3 dagen geleden, ik zal via daar even reageren zodat je mij kunt voorzien van foto´s van wat er nou stuk is. Aan de hand daarvan kan de zelfde foto´s gebruiken voor mijn leverancier. Dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij willen beiden.

Vervolgens zullen we samen naar een gepaste oplossing kijken. Ik neem je wens uiteraard mee hierin.

Team TrendX
    TrendX.nl
    Beste Ans,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je foto´s op 11 september in goede orde ontvangen, de zelfde dag heb ik gereageerd met een gepaste oplossing. Namelijk de retour instructies en een retour label zodat het op onze kosten terug kan. Ik hoop dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen. Hierbij sluit ik de klacht af en wens ik je nog een prettige dag.

Team TrendX

ans
net toevallig bericht gekregen en volgens hun gevallen of te hard dicht gedrukt.dit is beslist niet waar .bij het openen knapt ie uit elkaar.hele slechte service van trendxl

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?