Klacht TrendX.nl: Filters voor wasbaar mondkapje op koningsdag besteld heb ik nog steeds niet gekregen.

Adje

Ik heb 27 april 20 filters besteld om in een wasbaar mondkapje te plaatsen. Ik heb er €22,71 voor betaald via Mollie. Ik heb ondertussen 3 mails geschreven, 13 mei heb ik een notificatie gehad dat het lang kon duren omdat het uit het buitenland moest komen. Maar dan had ik het wel rechtstreeks zelf via Aliexpress kunnen bestellen! Op hun site staat een korte levertijd en dat het in stock is. Ook adverteren ze nu voor die filters voor veel minder geld. In mijn laatste mail vroeg ik mijn geld terug. Ik heb geen track & trace gekregen en mijn bestelnr wordt niet herkend en ik heb bestelnummers opgekregen met 2 verschillende beginnummers. (60 en 59). Ik was van plan om vanaf as maandag te gaan bellen, maar heb reviews gelezen dat je er niet doorkomt.

Ik wil of de filters nog toegestuurd krijgen het liefst met discount of mijn geld terug krijgen. Misschien het laatste toch wel het liefste.

Adje
    Nog steeds niets gekregen of gehoord.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?