Opgelost door TrendX.nl: Fraude en diefstal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 476772
Gebruiker
Karakatka
Datum
2 reacties

Details

De klacht

trendix heeft het product niet aan mij geleverd. elke maand stuurden ze een bericht dat de verzending werd verlengd vanwege covid-19. toen ik 2 maanden na bestelling om terugbetaling vroeg, werd het contact verbroken. Ook telefonisch is het niet mogelijk.
na 4,5 maand stuurden ze mij een e-mail dat het pakketje was verzonden, maar daar hadden ze op post.nl niets van gehoord.

Het is maar 50 euro, maar het gaat erom hoe ik werd behandeld.

Gesprek met dit bedrijf is bijgevoegd.

P.S.
helaas klopte het hele gesprek niet, dus koos ik het belangrijkste deel

De oplossing

Ik zou je willen vragen om hulp bij het recupereren van het geld .

2 reacties

  1. Auteur
    Karakatka
    Datum
    nog steeds geen contact met de dienst
  2. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A.E. Pindel,

    Mijn oprechte excuses voor moeilijkheden die je hebt ervaren met TrendX. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je bestelling op deze manier verloopt. Dit weerspiegelt absoluut niet het serviceniveau dat we onze klanten proberen te bieden. Hoewel wij beter op weg zijn met het inlopen van de Covid-19 vertragingen, hebben we de afgelopen weken een groei van meer dan 400% + ervaren. Wij zijn er ons van bewust dat wij veel proactiever moeten zijn in onze communicatie met onze klanten, het is een van onze grootste leerpunten op dit moment. We werken eraan om het zo snel mogelijk te veranderen.

    Hoewel ik weet dat dit de situatie momenteel niet veranderd, hoop ik op zijn minst dat ik je een goede uitleg heb kunnen geven.

    Hierbij zal ik de bestelling annuleren en de terugbetaling in gang zetten. Meer informatie over o.a. de terugbetaling krijg je per mail.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karakatka
Datum
Uiteindelijke oplossing
refund the next day
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen