Opgelost door TrendX.nl: Geen bestelling gekregen

RooieRakker

16 mei een bestelling gedaan en word aan het lijntje gehouden qua email,telefoon(steeds 23 wachtenden voor mij) en nu dit nr uit de lucht een mobielnr in een wat alleen via Whatsapp te berichten is waarop óók niet gereageerd word.

Of het bestelde leveren òf mijn geld terug

RooieRakker
    Tot nu nog steeds niets gehoord jammer genoeg van dit bedrijf.
    Graag toch uit fatsoen misschien een emailreactie naar mij?
    Jammer
    TrendX.nl
    Beste G. Magielsen,

Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren en de vraagtekens die het bij u oproept. Wij werkten bij de start van het coronavirus nog niet met voldoende medewerkers en hadden niet verwacht dat de vraag zo groot zou zijn voor onze producten. Vervolgens hebben we verschillende leveringsproblemen gehad in de maanden hiervoor waardoor veel klanten ons uiteraard begonnen te mailen hierover en omdat het zoveel klanten waren en wij met te weinig mensen waren konden wij deze vraag niet aan. Momenteel hebben we weer voldoende medewerkers en proberen we alle mails weer in te lopen. De whatsapp lijn is nog geheel nieuw en is daarom nog in zijn testperiode vandaar dat er wat schoonheidsfouten zijn technisch gezien. Hier werken wij aan. Deze functie is in het leven geroepen om klanten nog sneller te helpen. Nogmaals onze excuses dat u allemaal zo heeft moeten ervaren.

Ik heb uw bestelling bekeken. Het betreft een bestelling die rechtstreeks vanuit onze leverancier in het buitenland uw kant op komt. Echter zie ik ook dat de leverancier uw pakket is verloren terwijl het zich nog in het buitenland bevond. Hierdoor zal ik uw bestelling annuleren en een terugbetaling in werking stellen. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op uw rekening. Houdt de rekening in de gaten onder de naam Mollie Payments. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

RooieRakker
Na lang communiceren is het probleem opgelost

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?