Klacht TrendX.nl: Geen levering, pure oplichting

Marcus

Dit bedrijf is pure oplichting waar iets tegen gedaan moet worden. In Februari een product besteld. Je wordt door de klantenservice per mail aan het lijntje gehouden dat de producten geleverd gaan worden en op het verzoek om uiteindelijk dan maar het retour storten van het aankoop bedrag wordt gewoonweg niet gereageerd. Klantenservice is telefonisch niet te bereiken. Je gaat gewoon rustig van wachtende nr 16 naar wachtende nr 19 in de wachtrij (nog nooit meegemaakt). we zitten nu eind april en geen enkel contact mogelijk en op email wordt neer meer gereageerd. Misschien maar eens een bezoekje brengen aan De Gryterpassage 16 in Arnhem

Aankoopbedrag retour storten
Dat ze het weer gaan opsturen, maar vertrouw het alleen niet. Klacht wordt namelijk niet behandeld en ze gaan er ook niet op in. Dus alleen een standaard email/reactie ontvangen. Advies voor iedereen; bestel hier geen producten.

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marcus
    Zelfs nu nog geen enkele reactie van deze oplichters

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?