Klacht TrendX.nl: Geen levering, wel betaald

Klachtnummer
# 452328
Gebruiker
Wesley
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 Mei bestelling geplaatst bij Trendx.

" BESTELLING T75998Bedankt voor uw aankoop!

Beste Wesley, we gaan nu direct aan de slag, u krijgt nog een berichtje van ons met een traceercode zodra uw bestelling verzonden is. Met vriendelijke groet, Trendx.nl"

€ 72.45 overgemaakt en nog steeds niks binnen.

De oplossing

De bestelde producten en origineel merk leveren. Of geld terug z.s.m
Anders zullen er juridische stappen ondernomen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wesley,

    Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren. We hebben uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Wanneer de bestelling is geannuleerd, wordt het geld automatisch teruggestort op de betaalmethode die u hebt gebruikt om de aankoop op de website te doen. Denk hierbij aan o.a. Mollie payments, Paypal of Pay.nl. Dit gebeurt via een externe gateway en duurt 4-10 werkdagen.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen