Opgelost door TrendX.nl: Geen reactie op verzoek van geld retour, bij annuleren van bestelling.

O.R. Hengst

Bestelling mondkapjes geannuleerd, omdat de levering te lang duurde. Totaal geen reactie, ook geen geld retour!

Een reactie per mail om de zaak op te lossen.
Ik heb de bestelling kunnen annuleren en het betaalde bedrag is teruggestort op mijn rekening.

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

TrendX.nl
    Beste O.R. den Hengst,

Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren. Wij hebben het ontzettend druk gehad. We hebben uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Wanneer de bestelling is geannuleerd, wordt het geld automatisch teruggestort op de betaalmethode die u hebt gebruikt om de aankoop op de website te doen. Denk hierbij aan o.a. Mollie payments, Paypal of Pay.nl. Het duurt een aantal werkdagen voordat het echt op de rekening valt. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?