Opgelost door TrendX.nl: Geen reactie op verzoek van geld retour, bij annuleren van bestelling.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454184
Gebruiker
O.R. Hengst
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling mondkapjes geannuleerd, omdat de levering te lang duurde. Totaal geen reactie, ook geen geld retour!

Gewenste oplossing

Een reactie per mail om de zaak op te lossen.
Geboden oplossing
Ik heb de bestelling kunnen annuleren en het betaalde bedrag is teruggestort op mijn rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste O.R. den Hengst,

    Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren. Wij hebben het ontzettend druk gehad. We hebben uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Wanneer de bestelling is geannuleerd, wordt het geld automatisch teruggestort op de betaalmethode die u hebt gebruikt om de aankoop op de website te doen. Denk hierbij aan o.a. Mollie payments, Paypal of Pay.nl. Het duurt een aantal werkdagen voordat het echt op de rekening valt. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen