Klacht TrendX.nl: geen verzending

trendxloplichting

Bestelling geplaatst op 18-3-2020 en betaald. Tot op heden toe nog niets ontvangen. Ik krijg sporadisch een mailtje dat het 13 a 15 dagen kan duren.

mijn geld terug krijgen of mijn spullen.

Beste team xl

Dank voor uw reactie. Ik vind het spijtig dat ik een slechte ervaring heb moeten plaatsen om contact te krijgen. Dit is voor mij niet de gang van zaken. Wel vind ik het fijn om een optie te krijgen van u.
    Ik ga akkoord met uw aangeboden optie en zie de bestelling graag tegemoet.

Met vriendelijke groet
    Brigitte inzinger
    Liho
    Beste team xl

Ik ga akkoord met uw aangeboden optie en zie de bestelling graag tegemoet.

Met vriendelijke groet
    Brigitte inzinger
    Liho
    TrendX.nl
    Beste B.Inzinger,

Bedankt voor uw reactie. Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken. Uiteraard is dit niet de werkwijze waar wij naar streven. Wij zijn erg blij dat u akkoord gaat met de optie die wij aanbieden. Hierbij maak ik het volgende voor u gereed:

*250ml handgel is een groene handgel van het met detox.

- In plaats van de 600 ml x 10 stuks --> 250 ml x 20 en 100 ml x 10
    - In plaats van 30 ml x 1 stuk --> 50 ml x 1
    - 250 ml x 25 stuks --> blijft het zelfde, echter is het een ander merk met een hogere verkoopprijs maar in verband met de moeilijkheden die u heeft ervaren berekenen we daar niets voor.
    - Ter compensatie willen we u een doos met 50 wegwerpmaskers toesturen.

U krijgt straks ook een track en trace van mij op het email adres waarmee er is besteld. Uiterlijk morgen ochtend gaat uw bestelling mee met de post vanaf dan kunt u het volgen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?