Op 27 februari 2020 mijn bestelling geplaatst met bestelnummer T33810en betaald. Inmiddels is het 11 mei en ik heb nog niets ontvangen. Reageren niet op mailtjes en per telefoon zijn ze ook niet te bereiken.
De oplossing
Of ze leveren mijn bestelling uit of ik wil mijn geld terug.
1 reactie
Auteur
TrendX.nl
Datum
Beste M. Verra,
In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. De huidige medewerkers werken de gehele dag met de mail en de telefoon, echter duurt het langer dan dat u van ons gewend bent. Uiteraard wil ik dit voor u oplossen.
Hierbij zal ik het desbetreffende product voor u gereed maken, binnen enkele werkdagen zult u het ontvangen. Ook zal ik per direct de track en trace voor u invoeren zodat u de bestelling kunt volgen. Hiervan krijgt u een melding op het emailadres dat is gebruikt tijdens uw bestelling. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Team TrendX
Ook een klacht indienen over TrendX.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.