Klacht TrendX.nl: geld terugstorten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436941
Gebruiker
LeukeWalnoot#376
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 6 maart een bestelling geplaatst op Trendx, Mondkapjes. Deze zouden door tekorten binnen 14 dagen het product bezorgen. Na 2 weken een e-mail gehad dat het langer gaat duren, inmiddels in eind april nog steeds géén producten. Ik heb de klantenservice benaderd om het geld terug te storen omdat de behoeftes elders zijn bevredigd. Een bericht gehad van de klantenservice dat het product binnen 5 dagen geleverd zal worden, na 10 dagen nog geen product. Ik begrijp dat je je klanten wil behouden en de producten graag wil doorverkopen, maar de afspraken (let op in meervoud) nakomen is ook een vorm van service en ook uiteindelijk het product. Graag oplossing!!

De oplossing

graag product terugstoren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TrendX.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    LeukeWalnoot#376
    Datum
    Inmiddels eind april

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LeukeWalnoot#376
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen contact opgenomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen