Opgelost door TrendX.nl: I didn't receive products and couldn't cancel it to receive payment back.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 438235
Gebruiker
YZ
Datum
1 reactie

Details

Klacht

I ordered masks from TrendX almost two months ago and didn't receive anything. I decided to cancel the orders and sent emails many time and got no replies.
What's more, I saw comments on the products page like this, and now they are gone. So they deleted the bad comments and still put the products available even though they have no products.

Gewenste oplossing

I want to cancel the orders and get my payment back.
I also want to spread this situation to avoid more people being cheated.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    YZ
    Datum
    I kept sending emails and only received automatic replies. It said it took like two weeks for sending the products. But it has been two months and I want to cancal my orders. It's absolutely fraude!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen