Opgelost door TrendX.nl: I didn't receive products and couldn't cancel it to receive payment back.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 438235
Gebruiker
YZ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I ordered masks from TrendX almost two months ago and didn't receive anything. I decided to cancel the orders and sent emails many time and got no replies.
What's more, I saw comments on the products page like this, and now they are gone. So they deleted the bad comments and still put the products available even though they have no products.

De oplossing

I want to cancel the orders and get my payment back.
I also want to spread this situation to avoid more people being cheated.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TrendX.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    YZ
    Datum
    I kept sending emails and only received automatic replies. It said it took like two weeks for sending the products. But it has been two months and I want to cancal my orders. It's absolutely fraude!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
YZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen