Klacht TrendX.nl: Ik heb een maand geleden mijn bestelling geplaatst en betaald

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 454411
Gebruiker
Gerit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn bestelling is al een tijdje geleden Verdsonden maar er gebeurt maar niets

Gewenste oplossing

Dat mijn bestelling zo snel mogelijk kom t
Geboden oplossing
Voor de derde keer is de bestelling onderweg maar er komt niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G.Driessen,

    Ik heb uw bestelling erbij gepakt. Ik zie dat deze bestelling vanuit onze leverancier uit het buitenland rechtstreeks uw kant op komt. Het duurt wat langer dan dat de levertijd naar schatting heeft aangegeven. Uw bestelling bevindt zich momenteel in Nederland hierdoor verwachten wij dat binnenkort wordt geleverd. Ik wil u vragen om nog even af te wachten. In de tussentijd raad ik u aan om uw track en trace over een week in te voeren op ´internationalparceltracking.com´ dit is een track en trace website van postnl waarbij u pakketjes uit het buitenland kunt traceren. Als uw bestelling uiterlijk over 2 weken nog niet binnen is, neem dan contact met ons op zodat wij verdere onderzoek kunnen doen naar uw order. Onze excuses voor de lange levertijd. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen