Klacht TrendX.nl: Mondkapjes nooit ontvangen

Ontevreden1

Begin maart heb ik mondkapjes besteld. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Ook meerdere keren gemaild om geld terug te krijgen en gebeld maar nooit reactie ontvangen. Mijn zus had ook mondkapjes besteld maar zij heeft netjes haar geld terug gekregen. Maar ik helemaal niets.

Ik wil mijn geld terug ontvangen van de mondkapjes die ik besteld heb. Ik begrijp dat door corona de bestelling iets langer kan duren maar het duurt nu al 6 maanden en dat is te lang.

TrendX.nl
    Beste A. Alfaro,

Mijn oprechte excuses voor moeilijkheden die je hebt ervaren met TrendX. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je bestelling op deze manier verloopt. Dit weerspiegelt absoluut niet het serviceniveau dat we onze klanten proberen te bieden. Hoewel wij beter op weg zijn met het inlopen van de Covid-19 vertragingen, hebben we de afgelopen weken een groei van meer dan 400% + ervaren. Wij zijn er ons van bewust dat wij veel proactiever moeten zijn in onze communicatie met onze klanten, het is een van onze grootste leerpunten op dit moment. We werken eraan om het zo snel mogelijk te veranderen.

Hoewel ik weet dat dit de situatie momenteel niet veranderd, hoop ik op zijn minst dat ik je een goede uitleg heb kunnen geven.

Ik zal je bestelling hierbij annuleren en een terugbetaling in werking stellen. Meer informatie over o.a. de terugbetaling krijg je per mail.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?