Klacht TrendX.nl: Na +- 4 weken nog steeds geen product

Klachtnummer
# 453337
Gebruiker
Sunna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

21 mei product besteld 11 juni nog steeds niks gekregen 3 emails verstuurd geen contact terug aantal keren gebelt hele lange wachtrij 1 keer zelfs 2 uur in de wacht gestaan, kon niks annuleren en kan ook geen geld terug gehad

De oplossing

Mijn geld terug geeft!

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.Boekel,

    Bedankt voor uw bericht. Onze oprecht excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren. Ik heb uw bestelling erbij gepakt, deze order komt rechtstreeks vanuit onze leverancier in het buitenland uw kant op. Helaas, neemt dit meer tijd in beslag dan verwacht. Wij kunnen niet inspelen op de leveringssnelheid. Ik heb wel een status update voor uw order, het bevindt zich namelijk sinds 10 juni in Nederland. Ik wil u vragen om nog even te wachten tot het wordt geleverd.

    Wanneer het binnen is en het is niet gewenst dan kunt u het uiteraard naar ons retouren volgens de retour instructies op onze website. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen