Klacht TrendX.nl: Na +- 4 weken nog steeds geen product

Sunna

21 mei product besteld 11 juni nog steeds niks gekregen 3 emails verstuurd geen contact terug aantal keren gebelt hele lange wachtrij 1 keer zelfs 2 uur in de wacht gestaan, kon niks annuleren en kan ook geen geld terug gehad

Mijn geld terug geeft!

TrendX.nl
    Beste M.Boekel,

Bedankt voor uw bericht. Onze oprecht excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren. Ik heb uw bestelling erbij gepakt, deze order komt rechtstreeks vanuit onze leverancier in het buitenland uw kant op. Helaas, neemt dit meer tijd in beslag dan verwacht. Wij kunnen niet inspelen op de leveringssnelheid. Ik heb wel een status update voor uw order, het bevindt zich namelijk sinds 10 juni in Nederland. Ik wil u vragen om nog even te wachten tot het wordt geleverd.

Wanneer het binnen is en het is niet gewenst dan kunt u het uiteraard naar ons retouren volgens de retour instructies op onze website. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?