Opgelost door TrendX.nl: Niets geleverd, bedrijf onbereikbaar

content Opgelost
Wegwerpmaatschappij?

12 maart bestelling, Betaald en niets geleverd. Onbereikbaar via telefoon, geen reactie op e-mails, geen reactie op officiële klacht.

Wanneer komt mijn bestelling.

TrendX.nl
    Beste A. Vugts,

In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Onze oprechte excuses voor de slechte bereikbaarheid. Wij hebben het momenteel enorm druk, onze medewerkers zijn dagelijks bezig met de mail en de telefoon echter duurt het langer door de schaarste aan medewerkers.

Uiteraard willen wij het oplossen. Momenteel hebben wij de kleur blauw op voorraad van de desbetreffende bestelling. Indien u akkoord gaat zullen wij de bestelling per direct gereed maken. Wij zullen het dan morgen ochtend met de bezorger verzenden. Ik hoor graag van u. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team TrendX

Wegwerpmaatschappij?
    Na een mail waarin ik Trendx een laatste kans heb gegeven om te reageren, kreeg ik een uiterst vriendelijke mail terug met excuses. De mondkapjes zijn na 2 maanden geleverd.
    Tip voor Trendx, blijf communiceren met je klanten.

Wegwerpmaatschappij?
Bestelling toch gekregen, in overleg in een andere kleur. Maar dat vond ik geen probleem, en ik kreeg excuses.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?