Opgelost door TrendX.nl: Niks geleverd en geen contact met bedrijf te krijgen

MichelP33

Op 3 juni bestelling geplaatst voor horloge met eigen foto. Nergens de 'eigen foto' kunnen uploaden. Hiervoor 3x email gestuurd naar klantenservice en dagelijks geprobeerd telefonisch contact te krijgen (altijd minimaal 20 wachtenden voor u!)
Wel volledig vooruit moeten betalen, levertijd zou 2 tot 10 dagen zijn. Gezien TrendX de benodigde foto niet hebben, hebben ze nu ruim 11 dagen later nog niet eens de bestelling überhaupt in verwerking kunnen nemen. inmiddels ander horloge aangeschaft
om kado te doen.

Bestelling annuleren en geld retour

TrendX.nl
    Beste M.P.Dieme,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw order. We hebben uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Wanneer de bestelling is geannuleerd, wordt het geld automatisch teruggestort op de betaalmethode die u hebt gebruikt om de aankoop op de website te doen. Denk hierbij aan o.a. Mollie payments, Paypal of Pay.nl. Dit gebeurt via een externe gateway en duurt 4-6 werkdagen.

Team TrendX

MichelP33
Geld binnen 3 werkdagen teruggestort gekregen.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?