Opgelost door TrendX.nl: Niks geleverd en geen contact met bedrijf te krijgen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454230
Gebruiker
MichelP33
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3 juni bestelling geplaatst voor horloge met eigen foto. Nergens de 'eigen foto' kunnen uploaden. Hiervoor 3x email gestuurd naar klantenservice en dagelijks geprobeerd telefonisch contact te krijgen (altijd minimaal 20 wachtenden voor u!)
Wel volledig vooruit moeten betalen, levertijd zou 2 tot 10 dagen zijn. Gezien TrendX de benodigde foto niet hebben, hebben ze nu ruim 11 dagen later nog niet eens de bestelling überhaupt in verwerking kunnen nemen. inmiddels ander horloge aangeschaft
om kado te doen.

De oplossing

Bestelling annuleren en geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.P.Dieme,

    Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw order. We hebben uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Wanneer de bestelling is geannuleerd, wordt het geld automatisch teruggestort op de betaalmethode die u hebt gebruikt om de aankoop op de website te doen. Denk hierbij aan o.a. Mollie payments, Paypal of Pay.nl. Dit gebeurt via een externe gateway en duurt 4-6 werkdagen.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MichelP33
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld binnen 3 werkdagen teruggestort gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen