Opgelost door TrendX.nl: Nog steeds geen geld terug ontvangen na retourzending

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 472976
Gebruiker
Theadora
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had een rugzak besteld via trendx.
Uiteindelijk na veel gedoe en enkele weken ontvangen, maar helaas was de kwaliteit niet wat ik ervan verwachtte en ook nog eens het verkeerde product gekregen.
Na bellen ( ik kwam er niet doorheen) en 3 mails kreeg ik een retouradres ( gratis) om het artikel terug te versturen. Na ruim 14 werkdagen nog helaas geen geld ontvangen op mijn rekening terug. Ondanks verschillende mails die ik naar hun stuurde, waar niet meer op geantwoord wordt.

De oplossing

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Y. van Krieken,

    Ik heb uw gegevens erbij gepakt en zie dat de retour afdeling de terugbetaling heeft verwerkt. Indien het nog niet binnen is, kan het nog 1 a 2 werkdagen duren. Hierbij wil uiteraard ook mijn excuses aanbieden voor de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw bestelling. Ik wens u nog een prettige dag.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theadora
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn geld is terug gestort op mijn bankrekening door trendx
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen