Opgelost door TrendX.nl: Nooit een bestelling ontvangen terwijl er wel is betaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 458815
Gebruiker
Ontevredenklant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan (65,85) maar ik heb nooit iets ontvangen. Ook wordt er niet gereageerd op mail.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C.S. Schnabel,

    IK heb uw bestelling erbij gepakt en zie inderdaad dat er iets mis is gegaan, dit is zeker niet de bedoeling. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden hiervoor. Ik zal de bestelling hierbij annuleren en een terugbetaling in werking stellen. Binnen enkele werkdagen zal het bedrag op uw rekening staan. Houdt uw rekening in de gaten onder de naam Mollie Payments, dit is het externe betalingssysteem dat wij gebruiken. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevredenklant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen