Opgelost door TrendX.nl: Opgelicht, bestelling nooit aangekomen

Marry-Kay

Ik heb op 23 maart 2020 mondkapjes besteld. Deze heb ik nooit ontvangen. Een aantal keren een mail gehad dat er vertraging was en het nog even kon duren, maar we kunnen allemaal wel stellen dat vanaf maart tot juli gewoon niks meer binnen zal komen. Ik ben opgelicht en wil mijn geld terug! Het is onacceptabel dat men in coronatijd misbruik maakt van de middelen die men koopt ter bescherming.

Mijn geld terug geven. Ik ben inmiddels voorzien van mondkapjes, gekocht bij iemand die geen oplichter is. Anders ben ik genoodzaakt aangifte te doen.

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

TrendX.nl
    Beste M. Kasmi,

Ik wil beginnen met het aanbieden van onze oprechte excuses dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Wij hebben de afgelopen maanden te kampen gehad met grote moeilijkheden. Denk hierbij aan grote vertragingen van leveringen die wij zouden ontvangen en minder medewerkers. Hierdoor liepen wij ook achter in het beantwoorden van de mail. Gelukkig zijn wij nu aan het opschalen zodat we alle mailtjes kunnen inlopen.

Uw gewenste oplossing is het annuleren van uw bestelling en een terugbetaling in werking stellen. Dit zal ik dan ook voor u doen. Verdere informatie betreft de terugbetaling krijgt u per mail. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX
    Marry-Kay
    Tot op heden nog steeds geen geld terug.
    TrendX.nl
    Beste M. Kasmi,

Bedankt voor uw reactie. Vrijdag is uw terugbetaling verwerkt door mijn collega´s. In het weekend werkt onze externe betalingssysteem niet. Uiterlijk morgen zou het op uw rekening gevallen moeten zijn. Wij vragen nog even om uw geduld.

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?