Klacht TrendX.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 454909
Gebruiker
J. Dooms
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 30 april een heuptasje besteld en betaald. Op 2 mei een bericht ontvangen bestelling is onderweg verwachte levertijd tussen 13 en 15 werkdagen. Heden 16 juni nog niets ontvangen. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en op mailtjes wordt niet gereageerd.
Ik voel mij opgelicht. Dit bedrijf zou ingeschreven mogen zijn bij de KvK.

Gewenste oplossing

Levering binnen een week of anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste Dooms,

    Ik wil graag uw klacht oppakken echter beschik niet over voldoende gegevens. Zou u ook uw ordernummer en volledige naam+achternaam ter verificatie willen vermelden dan kan ik alles erbij pakken.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen