Opgelost door TrendX.nl: Oplichters

content Opgelost

BESTELLING T81963

Zou 15 dagen moeten wachten. Tweemaal een zelf gemaakte trackentrace van Trendx gekregen en plots een mail met geleverd. Niets dus. Vele malen gemaild maar geen reactie.
Gewoon opgelicht dus.

Geld retour.

Beste F. van Leeuwen,

Mijn oprechte excuses voor moeilijkheden die je hebt ervaren met TrendX. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je bestelling op deze manier verloopt. Dit weerspiegelt absoluut niet het serviceniveau dat we onze klanten proberen te bieden. Hoewel wij beter op weg zijn met het inlopen van de Covid-19 vertragingen, hebben we de afgelopen weken een groei van meer dan 400% + ervaren. Wij zijn er ons van bewust dat wij veel proactiever moeten zijn in onze communicatie met onze klanten, het is een van onze grootste leerpunten op dit moment. We werken eraan om het zo snel mogelijk te veranderen.

Hoewel ik weet dat dit de situatie momenteel niet veranderd, hoop ik op zijn minst dat ik je een goede uitleg heb kunnen geven voor de vertraging.

Vanwege de ongelofelijk hoge vraag op dit moment ervaren al onze klanten een langere wachttijd dan gewenst. Wat betreft jou bestelling geeft ons systeem inderdaad geleverd aan, dit komt doordat je bestelling rechtstreeks vanuit onze leverancier uit het buitenland jou kant op komt. Wanneer zij aangeven dat het is geleverd, wordt dit automatisch overgenomen door de software die jou een mail stuurt met dat het is geleverd.

Ik vraag me af of je buren het misschien hebben ontvangen, of misschien heb je een briefje door de brievenbus gehad met dat het bij de buren ligt. Ik wil je vragen om hier even naar de te kijken. Indien je buren het niet hebben, reageer dan vanuit dit platform op mijn reactie. Ik zal dan het een en ander uitzoeken over wat er aan de hand is. Ik zie je reactie tegemoet!

Beste Trendx,
    Wij zijn al bij de buren langs geweest en zij hebben niets ontvangen. Het zou ook bijna uitgesloten zijn daar er altijd iemand aanwezig is. Ook is er geen briefje in de brievenbus gedaan.

Helaas,
    Nog steeds geen reactie gekregen.
    Beste Trendx,

Ik las net een bericht over dropshippers en krijg nu wel heel sterk de indruk dat ik met zo'n bedrijf in aanraking ben gekomen.
    Heb het betreffende artikel eens opgezocht op aliexpress en ja hoor het is daar voor een habbekrats te krijgen.
    Misschien een idee voor de consumentenbond om eens een lijst te publiceren van alle websites die zich hier mee bezig houden.

Beste F. van Leeuwen,

Bedankt voor uw reactie. Om het een en ander nu definitief af te sluiten wil ik nogmaals vragen of het in de tussentijd is geleverd. Aan de hand daarvan zal ik vervolg stappen ondernemen, om het op te lossen. Ik verneem graag van u.

Helaas nog steeds niet.

Rogier0812
    Nog steeds geen oplossing gezien.

Beste F. van Leeuwen,

Bedankt voor uw reactie. Ik zal hierbij u voorzien van een terugbetaling. Meer informatie zal ik u mailen. Excuses voor het de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw bestelling. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Rogier0812
Trendx heeft het volgende geschreven: -------------------------------------------------------------------------- We hebben uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Wanneer de bestelling is geannuleerd, wordt het geld automatisch teruggestort op de betaalmethode die u hebt gebruikt om de aankoop op de website te doen. Denk hierbij aan o.a. Mollie payments, Paypal of Pay.nl. Dit gebeurt via een externe gateway en duurt 2 a 3 werkdagen. -------------------------------------------------------------------------------- En inderdaad, het bedrag is zo juist over geschreven op mijn rekening. Niet verwacht. Met vriendelijke groet F van Leeuwen

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?