Opgelost door TrendX.nl: Oplichters

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456748
Gebruiker
Antoniobanderas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, u schrijft dat dit bedrijf Trendx bij u niet bekend cq nieuw is terwijl ik na een tip van een collega zag dat op de site van Trustpilot tussen de 600 en 700 klachten staan en op klacht.nl staat ook alles vol over deze oplichters over dit bedrijf.

Het zijn gewoon oplichters die zich voordoen als een Nederlandse site maar gewoon een soort kopie van een chinese site gebruiken om de mensen op te lichten.

Ik kan niet begrijpen dat deze site gewoon duizenden euro’s kan blijven incasseren zonder dat er iets aan gedaan wordt, terwijl ze niets leveren.

Kan dit zo maar blijven bestaan in deze “moderne tijd”?

Groet namens een verontrustte integere Nederlander.....

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste T. Luijten,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw order erbij gepakt, dit betreft een bestelling die rechtstreeks vanuit onze leverancier uit het buitenland uw kant op komt. Hierdoor lopen levertijden soms drastisch uit en omdat het product dan al onderweg is kunnen wij het proces niet stoppen. Voor de rest zijn wij gewoon een Nederlandse website en zijn ook in Nederland gevestigd. Vanuit o.a. dit platform probeer ik als medewerker van TrendX klachten zo goed mogelijk op te lossen, daarom heb ik uw bestelling eens goed bekeken.

    Ik zie dat de bestelling onderhand al bij u is geleverd. Indien gewenst kunt u het uiteraard kun u na ontvangst het naar ons retouren. Voor nu, wensen wij u nog veel plezier bij het gebruik er van!

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Antoniobanderas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goederen alsnog (na lange tijd) ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen