Opgelost door TrendX.nl: Oplichting bestellen betalen en nooit iets krijgen

sad Opgelost
fea

Betalen en niets krijgen. Dit is weer een verkapte nl website die alleen maar producten uit China verkoopt dus eindeloos wachten en nooit iets krijgen. Ze zetten uit voorraad en voor bepaalde tijd besteld levering volgende dag.....Niets is minder waar dus oplichting.

Zoals ik heb aangeven mijn geld terug storten. Ik heb paypal al ingelicht vind het onbegrijpelijk dat pay pal met dit soort oplichters in zee gaat.

fea
    Kreeg mail dat ik moet wachten. Raar ik heb de order binnen 7 dagen geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Terug storten via Paypal.
    Volgens NL wetgeving heb je het recht je bestelling te annuleren.

Paypal doet helaas niets.....
    fea
    Hoor niets van trendx lees alleen dat ik blijkbaar niet de neigen ben en dat ze flink misbruik maken van de huidige crisis. Ik denk maar zo boontje komt om zijn loontje...
    fea
    s.a.cipollone@gmail.com gevonden in den haag via meow shops....
    fea
    Nog steeds geen geld terug. Binnen 7 dagen order geannuleerd. Ook doorgegeven aan Paypal . Sturen wel mail.... na weken ... als je zelf mail stuurt wordt niet op gereageerd.
    fea
    Oplichting en niets anders trendx. Moet helaas constateren dat gerenommeerde betaalsites in dit geval PayPal met deze oplichters in zee gaan.
    fea
    Ligt nu bij paypal.... heb een klacht en claim ingediend. Hopelijk pakt paypal ze wel aan.
    fea
    We blijven reageren tot we het geld terug hebben........
    TrendX.nl
    Beste A.G.M. Maar,

In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren.

Wij hebben uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling in werking gesteld. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op de rekeningnummer waarmee er is betaald. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team TrendX

fea
na twee maanden mailen/vragen eindelijk payal ingeschakeld en nu betalen ze wel terug. Dat vind ik nu niet echt geweldig.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?